Kongres žen je nezávislou platformou organizací a osobností z komerční, akademické, neziskové i kulturní sféry, jejímž cílem je zviditelňovat a řešit nerovnosti v postavení žen a mužů. Název Kongres žen zároveň odkazuje ke konkrétní akci - konferenci spojené s workshopy, semináři, kulturním programem atd. Prvního českého Kongresu žen, který proběhl v 15. červnu 2013, se zúčastnilo přes 800 žen, včetně známých osobností, jednalo se tak o dosud největší událost svého druhu.
Kongres žen nyní hledá posilu do týmu na pozici koordinátora/ky druhého ročníku:
Náplň práce:
- příprava a realizace Kongresu žen včetně jeho přípravných setkání (Praha, Brno)
- ve spolupráci s dalšími členy a členkami týmu Kongresu žen
- aktivní vyhledávání a získávání nových partnerů (firmy, instituce, ambasády a další relevantní organizace) a komunikace s nimi
- fundrasing (příprava strategie, vyhledávání potenciálních sponzorů akce)
- finanční a administrační řízení Kongresu žen (v součinnosti s projektovým týmem České ženské lobby)
- koordinace Klubu Kongresu žen
Požadujeme:
- výborné organizační schopnosti a zkušenosti s organizací velkých akcí
- velmi dobré komunikační dovednosti s širokým spektrem aktérů (firmy, politická reprezentace, média, neziskové organizace)
- velmi dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
- znalost práce na PC, orientace v sociálních sítích
- empatie a týmový duch
- flexibilita a kreativita při řešení problémů
- spolehlivost a samostatnost v dokončování úkolů
- znalost problematiky rovných příležitostí výhodou
- znalost mediální sféry výhodou
Nabízíme:
- pracovní úvazek v rozsahu 0,5 na 14 měsíců - v ideálním případě nástup v srpnu 2014
- možnost podílet se na jedinečné inciativě druhého Kongresu žen
- rozmanitá, samostatná a kreativní práce v přátelském a energickém týmu
- příležitost seznámit se se zajímavými ženami napříč českou společností
- flexibilita pracovní doby a vstřícnost v oblasti kombinování rodinného a pracovního života