Kampaň probíhala současně v tramvajích a na videostěnách v metru hlavního města do konce května. Cílem této mediální kampaně je poukázat na nízké zastoupení žen v české politice. Zároveň kampaň vyzývá k aktivnímu voličství a apeluje na využití preferenčních hlasů každého voliče nebo voličky. Ústřední motiv upozorňuje vtipnou formou na uniformitu současné politické reprezentace.
Občanské sdružení Fórum 50% chce touto cestou upozornit na nízký podíl žen na kandidátních listinách politických stran. Z genderového auditu (analýza kandidátek z hlediska zastoupení žen a mužů), který Fórum 50% zveřejnilo před několika týdny, vyplynulo, že už tak nízký počet žen ve stávající Poslanecké sněmovně může po volbách ještě poklesnout. Situaci by mohlo zvrátit pouze masové využití preferenčních hlasů.
Kampaň je součástí projektu "Vyrovnávání šancí žen a mužů v rozhodovacích procesech a politice", který byl podpořen Evropským sociálním fondem a z rozpočtu Ministerstva práce a sociálních věcí České republiky. Grafický návrh a technickou realizaci zajistilo Studio Pí.
Kampaň probíhala i v podobě webových animovaných bannerů
Autorka: Kateřina Beňová, Fórum 50 %, 17.5.2006