Kongres žen hledá na dobu 4 měsíců posily do týmu na smlouvy typu DPP a DPČ. Jedná se o pozice koordinátorka/ka doprovodného programu a trhu NNO Kongresu žen a event manažer/ka kongresu a dobrovolníků/dobrovolnic.
Využijte nabídku zajímavé, samostatné a flexibilní práce se zajímavými lidmi.
Koordinátor/ka doprovodného programu a trhu NNO Kongresu žen
Náplň práce:
- Zpracovávání registrací na Kongresu žen a komunikace s účastníky/účastnicemi před akcí
- Administrativní výpomoc při organizaci hlavního programu KŽ
- Podpora při přípravě podkladů pro program akce
- Spolupráce s týmem (koordinátorky Kongresu žen, event manažer/ka hlavního programu Kongresu žen, produkční doprovodného programu, koordinátor/ka trhu NNO)
- Oslovování neziskových organizací a komunikace s nimi
- Oslovování vytipovaných bloggerek a spisovatelek a komunikace s nimi
- Spolupráce na vyhodnocení úspěšnosti akce
Požadujeme:
- Výborné organizační schopnosti a zkušenosti s koordinací týmu
- Velmi dobré komunikační dovednosti, empatie spolehlivost, samostatnost a schopnost zvládat zátěžové situace
- Kreativitu a flexibilitu při řešení problémů
- Zájem o problematiku genderové rovnosti výhodou
Nabízíme:
- Pracovní úvazek v rozsahu 0,5 dobu 4 měsíců nástup v průběhu dubna 2015
- Možnost podílet se na jedinečné inciativě druhého Kongresu žen
- Rozmanitou, samostatnou a kreativní práci v přátelském a energickém týmu
- Příležitost seznámit se se zajímavými ženami napříč českou společností
- Flexibilitu pracovní doby a vstřícnost v oblasti kombinování rodinného a pracovního života
Pokud máte zájem ucházet se o tuto pozici, posílejte své motivační dopisy a životopisy nejpozději do 13. dubna 2015 na info(@)kongreszen.cz. Pro více informací kontaktujte koordinátorku Petru Kubálkovou petra(@)kongreszen.cz, 777 287 405.
Event manažer/ka kongresu a dobrovolníků/dobrovolnic
Náplň práce:
- Příprava Kongresu žen a jeho technické a organizační zajištění
- Komunikace s organizačním týmem
- Komunikace s partnerskými organizacemi při přípravě a realizaci jednotlivých částí programu
- Přípravu podkladů pro účastníky/ice Kongresu žen (ve spolupráci s koordinátorkami KŽ a partnerskými organizacemi)
- Spolupráce se členy týmu (koordinátor/ka doprovodného programu)
- Komunikace a spolupráce s dodavateli služeb související s hlavním programem Kongresu žen
- Spolupráce na vyhodnocení úspěšnosti akce
- Organizace práce dobrovolníků/dobrovolnic
Požadujeme:
- Výborné organizační schopnosti a zkušenosti s organizací velkých akcí
- Velmi dobré komunikační dovednosti ¨
- Spolehlivost, samostatnost a schopnost zvládat zátěžové situace
- Kreativitu a flexibilitu při řešení problémů
- Schopnost komunikovat v anglickém jazyce
- Zájem o problematiku genderové rovnosti výhodou
Nabízíme:
- Pracovní úvazek v rozsahu 0,5 na 2 měsíce a celý úvazek na dobu následujících 2 měsíců
- Nástup v dubnu 2015
- Možnost podílet se na jedinečné inciativě druhého Kongresu žen
- Rozmanitou, samostatnou a kreativní práci v přátelském a energickém týmu
- Příležitost seznámit se se zajímavými ženami napříč českou společností
- Flexibilitu pracovní doby a vstřícnost v oblasti kombinování rodinného a pracovního života
Pokud máte zájem ucházet se o tuto pozici, posílejte své motivační dopisy a životopisy nejpozději do 13. dubna 2015 na info(@)kongreszen.cz. Pro více informací kontaktujte koordinátorku Petru Kubálkovou petra(@)kongreszen.cz, 777 287 405.