www.padesatprocent.cz › Kongres žen hledá muže i ženy do svého týmu

Kongres žen hledá muže i ženy do svého týmu


Kongres žen hledá posily na pozice koordinátor/ka doprovodného programu a trhu NNO a event manažer/ka kongresu a dobrovolníků/ic. Zajímavá práce se zajímavými lidmi!

Kongres žen hledá na dobu 4 měsíců posily do týmu na smlouvy typu DPP a DPČ. Jedná se o pozice koordinátorka/ka doprovodného programu a trhu NNO Kongresu žen a event manažer/ka kongresu a dobrovolníků/dobrovolnic.

Využijte nabídku zajímavé, samostatné a flexibilní práce se zajímavými lidmi.

Koordinátor/ka doprovodného programu a trhu NNO Kongresu žen

Náplň práce:

  • Zpracovávání registrací na Kongresu žen a komunikace s účastníky/účastnicemi před akcí 
  • Administrativní výpomoc při organizaci hlavního programu KŽ 
  • Podpora při přípravě podkladů pro program akce 
  • Spolupráce s týmem (koordinátorky Kongresu žen, event manažer/ka hlavního programu Kongresu žen, produkční doprovodného programu, koordinátor/ka trhu NNO) 
  • Oslovování neziskových organizací a komunikace s nimi 
  • Oslovování vytipovaných bloggerek a spisovatelek a komunikace s nimi 
  • Spolupráce na vyhodnocení úspěšnosti akce 

Požadujeme:

  • Výborné organizační schopnosti a zkušenosti s koordinací týmu 
  • Velmi dobré komunikační dovednosti, empatie spolehlivost, samostatnost a schopnost zvládat zátěžové situace 
  • Kreativitu a flexibilitu při řešení problémů 
  • Zájem o problematiku genderové rovnosti výhodou 

Nabízíme:

  • Pracovní úvazek v rozsahu 0,5 dobu 4 měsíců nástup v průběhu dubna 2015 
  • Možnost podílet se na jedinečné inciativě druhého Kongresu žen 
  • Rozmanitou, samostatnou a kreativní práci v přátelském a energickém týmu 
  • Příležitost seznámit se se zajímavými ženami napříč českou společností 
  • Flexibilitu pracovní doby a vstřícnost v oblasti kombinování rodinného a pracovního života 

Pokud máte zájem ucházet se o tuto pozici, posílejte své motivační dopisy a životopisy nejpozději do 13. dubna 2015 na info(@)kongreszen.cz. Pro více informací kontaktujte koordinátorku Petru Kubálkovou petra(@)kongreszen.cz, 777 287 405.

Event manažer/ka kongresu a dobrovolníků/dobrovolnic

Náplň práce:

  • Příprava Kongresu žen a jeho technické a organizační zajištění 
  • Komunikace s organizačním týmem
  • Komunikace s partnerskými organizacemi při přípravě a realizaci jednotlivých částí programu 
  • Přípravu podkladů pro účastníky/ice Kongresu žen (ve spolupráci s koordinátorkami KŽ a partnerskými organizacemi) 
  • Spolupráce se členy týmu (koordinátor/ka doprovodného programu) 
  • Komunikace a spolupráce s dodavateli služeb související s hlavním programem Kongresu žen 
  • Spolupráce na vyhodnocení úspěšnosti akce 
  • Organizace práce dobrovolníků/dobrovolnic 

Požadujeme:

  • Výborné organizační schopnosti a zkušenosti s organizací velkých akcí 
  • Velmi dobré komunikační dovednosti ¨
  • Spolehlivost, samostatnost a schopnost zvládat zátěžové situace 
  • Kreativitu a flexibilitu při řešení problémů 
  • Schopnost komunikovat v anglickém jazyce
  • Zájem o problematiku genderové rovnosti výhodou 

Nabízíme:

  • Pracovní úvazek v rozsahu 0,5 na 2 měsíce a celý úvazek na dobu následujících 2 měsíců 
  • Nástup v dubnu 2015 
  • Možnost podílet se na jedinečné inciativě druhého Kongresu žen 
  • Rozmanitou, samostatnou a kreativní práci v přátelském a energickém týmu 
  • Příležitost seznámit se se zajímavými ženami napříč českou společností 
  • Flexibilitu pracovní doby a vstřícnost v oblasti kombinování rodinného a pracovního života 

Pokud máte zájem ucházet se o tuto pozici, posílejte své motivační dopisy a životopisy nejpozději do 13. dubna 2015 na info(@)kongreszen.cz. Pro více informací kontaktujte koordinátorku Petru Kubálkovou petra(@)kongreszen.cz, 777 287 405.


Sdílejte s přáteli

Newsletter

Získejte aktuální informace o dění ve světě politiky a o akcích Fóra 50 %.

Kurzy a služby

Objednejte si naše kurzy, facilitaci, konzultace či genderovou expertízu.

Chci podpořit fórum 50 %

Sami si zvolte variantu Vaší podpory. Děkujeme!